گوشی‌های سامسونگ و شیائومی در مشهد چند؟ (۱ مرداد ۱۴۰۳) هنوز قیمت بلیت‌های اتوبوس در مشهد برای اربعین اعلام نشده است نتایج قرعه‌کشی خودرو‌های وارداتی چه‌زمانی اعلام می‌شود؟ کاهش قیمت نسبتاً شدید خودرو‌های خارجی (یکم مرداد ۱۴۰۳) توزیع ۵ هزار تُن جو حمایتی ویژه دام بین عشایر خراسان‌رضوی طی ۳ ماه نخست امسال ریزش قیمت خودرو‌های داخلی (یکم مرداد ۱۴۰۳) | افت ۰.۵ تا ۲ درصدی قیمت‌ها آرامش پس از طوفان | گزارش وضعیت بازار سهام (دوشنبه، یکم مرداد ۱۴۰۳) ایجاد اشتغال برای ۳۹۲ نفر توسط تعاونی‌های جدیدالتاسیس خراسان رضوی از ابتدای سال ۱۴۰۳ طلا در مشهد ۵۰ هزار تومان ارزان شد (یکم مرداد ۱۴۰۳) واکنش بازار‌های مالی به کناره‌گیری بایدن از انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا چه بود؟ (یکم مرداد ۱۴۰۳) مبلغ جدید جریمه پوشش پلاک خودرو چقدر است؟ الحاق چهار هکتار زمین به شهرستان کلات در راستای اجرای طرح نهضت ملی مسکن توزیع روزانه گوشت مرغ ارزان‌تر از سطح کشور، در مشهد | جوجه‌ریزی در مرغداری‌های مشهد ۲۸ درصد افزایش یافت دلار بازار آزاد اولین روز مرداد ۱۴۰۳ را در کانال ۵۸ هزار تومان آغاز کرد | قیمت امروز طلا، سکه، ارز و بیت کوین پایان مطالعات مدیریت مناطق بیابانی سرخس در سطح ۲۱۰ هزار هکتار ۸ پیشنهاد بخش خصوصی خراسان رضوی به رئیس جمهور  اتصال مشاوران املاک به سامانه ثبت الکترونیک اسناد تا ۱۵ مرداد واریز وام دولتی تا سقف ۱۵۰ میلیون تومان بدون ضامن | شرایط دریافت وام چیست؟ میوه امروز در مشهد چند؟ (یکم مرداد ۱۴۰۳) جانشین پراید از پاکستان می‌آید + قیمت و تصویر ضرورت بازنگری مالیات بر دخانیات | نرخ مالیات خرده‌فروشی کمتر از نرم جهانی یارانه تیرماه ۱۴۰۳ واریز شد مجوز اصلاح قیمت خودروهای سایپا صادر شده است کدام موبایل‌ها مناسب نصب و اجرای بازی است؟ (۳۱ تیر ۱۴۰۳) + جدول قیمت نرخ طلای ۱۸ عیار در مشهد اعلام شد (۳۱ تیر ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

تشکیل حدود ۱۰ هزار پرونده خسارت خودرو در جریان سیل اخیر | خسارت تگرگ در مشهد، بیش از ۲۰۰ میلیارد تومان! + فیلم

  • کد خبر: ۲۳۳۸۰۷
  • ۲۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۶
تشکیل حدود ۱۰ هزار پرونده خسارت خودرو در جریان سیل اخیر | خسارت تگرگ در مشهد، بیش از ۲۰۰ میلیارد تومان! + فیلم
رئیس شورای هماهنگی شرکت‌های بیمه خراسان رضوی گفت: در جریان سیل اخیر، فقط ۹ هزار و ۸۴۷ پرونده خسارت خودرو تشکیل شده که برای آنها در مجموع بیش از ۲ هزار میلیارد ریال خسارت پرداخت شده و این موارد به موازات ۳۰ پرونده آتش‌سوزی، مسئولیت و مهندسی، هزینه سنگینی بر بیمه‌گران تحمیل کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، مهدی شریعتی‌فر در نشست اخیر این مجمع که ظهر امروز (شنبه ۲۶ خرداد ۱۴۰۳) با حضور مدیران ارشد شرکت‌های بیمه‌گزار استان برگزار شد، از وقوع روزانه ۶۰۰ تصادف رانندگی در سطح استان خبر داد و اظهار کرد: صنعت بیمه، صنعتی است که ریالی از دولت کمک دریافت نکرده، اما خدمات گسترده‌ای به مردم ارائه می‌کند. یک نمونه همین تصادفات رانندگی روزانه در سطح استان است که مبلغ جبرانی این خسارات به طور مستمر به مردم پرداخت می‌شود.

وی افزود: فعالیت ۲۶ شرکت بیمه‌گر، ۶۷ شعبه بیمه‌ای و بیش از ۹ هزار نماینده بیمه، نشانه‌های روشن از یک پوشش فراگیر توسط شرکت‌های بازرگانی در سطح استان است که گستره وسیعی از خدمات را در عرصه بیمه‌های درمان تکمیلی، خودرو، حوادث و زمینه‌های دیگر ارائه می‌دهند.

رئیس شورای هماهنگی شرکت‌های بیمه خراسان رضوی خاطرنشان کرد: به طور کلی، امروزه در بسیاری از حوزه‌های پوشش بیمه، عرصه‌های زیان‌ده وجود دارد که فقط بار مالی بر بیمه تحمیل می‌کند. حوزه‌هایی نظیر خدمات درمانی و بیمه شخص ثالث برای شرکت‌های بیمه زیان‌بار هستند، اما براساس قرارداد و تعهدی که شرکت امضا می‌کند، خود را به پوشش کامل بیمه‌شونده مقید و مکلف می‌داند. یک مصداق بارز از این عرصه، پرداخت ماهانه ۲۲۰ میلیارد تومان مبلغ جبران هزینه‌های مکمل درمان توسط یکی از شرکت‌های بیمه‌گزار استان است که به حساب مراکز درمانی طرف قراداد واریز شده است.

وی ادامه داد: در جریان سیل اخیر، فقط ۹ هزار و ۸۴۷ پرونده خسارت خودرو تشکیل شده که برای آنها در مجموع دوهزار میلیارد ریال خسارت پرداخت شده و این موارد به موازات ۳۰ پرونده آتش‌سوزی، مسئولیت و مهندسی، هزینه سنگینی بر بیمه‌گزاران تحمیل کرد.

شریعتی‌فر تصریح کرد: در حال حاضر، شش کارگروه ذیل شورای هماهنگی شرکت‌های بیمه تشکیل شده که به‌صورت مستمر درحال بررسی و تحلیل قوانین موجود و صورت وضعیت‌های مالی هستند. کارگروه‌های درمان، خودرو، اموال دارای مسئولیت، مناقصات، آموزش و کارگروه حقوقی تاکنون تلاش‌های مؤثری برای بهبود سطح خدمات قابل‌ارائه به مردم داشته‌اند بنابراین هنگامی که در برخی اخبار و گزارش‌ها از بدعهدی شرکت‌های بیمه‌گزار برای تسویه بدهی‌هایشان گفته می‌شود، باید ابتدا روشن شود که بیمه سلامت، بیمه تأمین اجتماعی و بیمه نیرو‌های مسلح به‌عنوان سه شاخه بیمه‌های پایه با بدهی شش هزار میلیارد تومانی، خود مرجع این گلایه‌ها هستند و شرکت‌های بیمه‌گزار خصوصی همیشه به تعهداتشان متعهد بوده‌اند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->